Blogírás – a tartalomgyártás Szent Grálja!

Egyszerű a képlet. Tisztában vagyok vele, hogy egy adott szolgáltatási kör sikeres vállalkozójaként nem feltétlen kell értenie a blogírás fortélyaihoz.

Sőt, Önnek azt sem kell tudnia, hogy mi fán terem a blogírás!

Elég, ha kicsit szétnéz a trendek között, elolvassa a Google Minőségi Irányelveit, ahol világosan le van írva, hogy milyen típusú, tartalmú weboldalak azok, amelyeket helyezéssel „jutalmaz” a kereső. Ehhez mérten pedig Önnek semmi mást nem kell tennie, mint elhinni, hogy a Google térfelén valóban csak úgy rúghat labdába, ha az ő szabályai szerint játszik.

Ehhez pedig – tetszik, nem tetszik – tartalom kell! Minőségi, érdekes, színes, adott célközönséget lekötő, esetekben vitára késztető, áttételesen vásárlásra buzdító tartalom. Tartalom nélkül nem megy!

blogiras

Nem kell félni a – csúnya szóval élve – tartalomgyártástól, abban az esetben nem, ha mindez minőséget szolgáltat, mert a potenciális látogató, vásárló úgyis szűr, és ahhoz, hogy megtalálja a neki megfelelő információt folyamatosan keres.

Mi, Ön csak elé rakjuk azt a minőségű tartalmat, amire úgy véljük, szüksége van, hogy épp az Ön webáruházából vásároljon terméket, az Ön weboldaláról rendeljen szolgáltatást.

A blogírás történhet weboldalba épített blogmodulon keresztül, külön blog rendszerben, a lényeg, hogy kezdődjön el a tartalomgyártás!

A jó hír pedig az, hogy semmi nem zárja ki, hogy ezek a cikkek SEO szempontból is optimalizáltak legyenek, semmi nem zárja ki, hogy ezeket a cikkeket még jobban terjesszük, akár linképítéssel, közösségi megosztásokkal. Sőt!

Tegye meg minél hamarabb az első lépést a blogírás felé, ám, ha úgy érzi az írás nem Önnek való, se ideje, se türelme, keressen meg, segítek!