Fejlessze tovább weboldalát tartalommal!

Azt kell mondanunk a SEO és a tartalom olyan, mint két jó barát, aki mindig együtt jár. Hihetetlen módon megnőtt a tartalom jelentősége, ezt igazából csak az a weboldal tulajdonos érzi és érti, aki saját bőrén, saját weboldalán tapasztalja, mennyit dob a folyamatos, frissülő és értékes tartalom. Tulajdonképpen ez a nagy dobás minden olyan most induló vagy már meglévő weboldal számára adott, amelyik megrekedt egy szinten és nem tud tovább fejlődni.

Na, de ki tud folyamatosan tartalmat gyártani? Mindig hétről hétre, vagy akár napról, napra kitalálni, mi a jó csodát írjon, ami ott tartja azt a maréknyi látogatót is, aki betéved az oldalra.

Hát, először is mindig maga a weboldal tulajdonos ismeri leginkább a saját szakmáját, ő tudja eldönteni, hogy mit szeretne kihozni vállalkozásából, egyik lépés, hogyan követi a másikat, hogyan szeretné felépíteni személyes ismertségét, de fogalmazhatunk durvábban is, miképp szeretné személyes márkáját, brandjét megteremteni.

Tartalomgyártás

Ezt viszont semmi mással nem lehet, mint kommunikációval! Tévedés ne essék, amikor személyes márkaépítésről van szó, akkor minden kommunikáció: az utolsó vessző, a látogató megszólítása, a weboldalon a gombok elhelyezése, mind-mind a kommunikáció része. Erre jön rá a weboldal tartalma, az üzleti blogolás, ami tulajdonképpen a látogató érdeklődését fenntartja:

  • tippekkel
  • hasznos információkkal
  • termék, szolgáltatás bemutatásával, leírásával
  • könnyed sztorizással, amivel életet lehelünk a cégünkről kialakuló képbe

A folyamatosan frissülő tartalom mindamellett, hogy hasznossá válik a látogató számára, nem utolsó sorban SEO tekintetében is óriási pluszt ad, olyannyira, hogy a link building szinte eltörpül a minőségi tartalom és a weboldal technikai beállításainak ereje mellett.

Ez a Google egyik minőségi irányelvének is az alapja, miszerint a tartalom csak és kizárólag a látogatónak íródjon, ne a kereső „etetésére” gyártsuk a webszemetet, amivel őszintén szólva lassan tele a padlás!

Természetesen az is az igazsághoz tartozik, hogy a tartalommal operáló vállalkozók munkája nem egyik napról a másikra érik be, de, aki hosszú távra építkezik, annak óriási potenciál lesz az organikus listán ezzel a módszerrel megkapaszkodni!

Döntsön még ma a minőségi tartalom mellett!