Kinek szól a weboldal tartalma?

Akiknek weboldaluk van, tudják, a tartalom értékes része az oldalnak, amit folyamatosan frissíteni kell, legyen a cél a keresőoptimalizálhatóság, vagy a látogató -és vevőszerzés. Akár a természetes találati listáról (SERP), akár a hirdetési rendszerből érkeznek látogatók, az oldalon található tartalom minősége és mennyisége mindig sarkalatos kérdés.

Felmerül azonban a kérdés, Ön kinek ír a weboldalán? A Google-nak? A látogatónak? A potenciális vevőnek? Önmagának? A vevő vajon először A-tól Z-ig elolvassa a szövegezést, aztán bök a számára ideális termékre?

Rossz hírem van!

A tartalom az esetek többségében nem érdekli a vevőt. Leginkább a kutakodó látogatót érdekelheti, aki épp a termék, szolgáltatás miatt tévedt a weboldalra, de az abban a pillanatban még kis eséllyel fog vásárolni.

Tartalom, tartalom...
Tartalom, tartalom…

A vevőt konkrétan a termék leírása, paraméterei fogják érdekelni, és ebben az esetben lehet a tartalom nagyon korrekt, lehet a tartalom „vevőszerző”, ha a termékleírás nem kielégítő, a vevő nem tudja meghatározni, hogy valóban arra van-e szüksége, nem fog vásárolni, nem azért, mert nem akar, hanem azért, mert nem tud!

Egyszóval, ez valahol a klasszikus „róka fogta csuka” esete, mert a potenciális látogatóit jó esetben érdekli a weboldal szöveges tartalma, de ő még nem biztos, hogy vásárolni fog, míg a vásárlók, akik már céllal érkeztek, őket sokkal inkább érdekli a részletes, teljes körű termékleírás.

Van viszont jó hírem is!

A Google-t igenis érdekli, hogy milyen a szöveg a weboldalon, és ez az a nyílt titok, amivel képes lehet az Ön weboldal is a természetes találati listán előrébb kerülni!

Használja ki! Sosem késő!

info(@)szovegelek.hu