PR cikkek

Mit kell értenünk ma PR cikkek alatt?

Konkrétan háromféle megközelítésből tudjuk manapság meghatározni a PR cikkeket. Ez alapján pedig mindenki be tudja magának tájolni, hogy weboldala vagy vállalkozása számára melyik lehet a legideálisabb, melyik lehet a legelőnyösebb, és természetes módon, nem utolsó sorban a leggazdaságosabb.

PR_cikkek

  1. PR cikkek – mint olyan szöveges tartalom, ami attól lesz „értékes”, hogy a kereső számára magas értékű weboldalakra kerül, benne egy vagy több célirányosan elhelyezett linkkel. Ebben az esetben nem a klasszikus értelemben vett public relations cikkről van szó, ugyanis a szöveg jelen esetben csak töltelék, hogy körül ölelje a linket, funkciója mindössze annyi, hogy nagyobb kulcsszavas szövegtömbben helyezhessük el a weboldalunkra mutató hivatkozást.
  2. PR cikkek – amelyekben szintén linket helyezünk el, viszont olyan weboldalakra, portálokra kerülnek ki, amelyeknek értékelhető számú látogatói vannak, így ebből leginkább az átkattintások száma a fontos. Ebben az esetben a tartalomnak már közelítenie kell a klasszikus public relations cikk meghatározáshoz, mert a megfogalmazás minősége elengedhetetlen ahhoz, hogy a látogató a cikkben lévő linkre kattintson. Ehhez a brand, a termék vagy a szolgáltatás mesteri bemutatása szükséges.
  3. PR cikkek – amelyek úgy mutatják be a vállalkozást és annak termékét, szolgáltatását, hogy a szövegben nem helyezünk el linket, viszont a nagyközönség, akiket a cikk elér, kétséget kizáróan megismerjék a brandet, a vállalkozás termékét, vagy szolgáltatását. A cikkíró tudásán múlik, hogy a marketing jellegű reklámszöveg elegendő legyen ahhoz, hogy az elért emberek a cikk hatására rákeressenek az adott brand névre, vállalkozásra, termékre vagy szolgáltatásra. Természetesen ehhez az is szükséges, hogy több ezer látogatóval rendelkező portálra kerüljön ki a cikk, ami megfelelő közösségi eléréssel is rendelkezik.

A háromféle megközelítés lehetővé teszi, hogy mindenki eldöntse, milyen típusú PR cikkekre van szüksége weboldalának. Ebben önnek már csak döntenie kell!

PR cikkekre van szüksége?

info(@)szovegelek.hu