Szlogen írás

Klasszikus szlogenek

Biztosan mindenki emlékszik olyan termékre, vagy szolgáltatásra, ami ma már szorosan kötődik a jól bejáratott szlogenhez.

Ha autóról van szó, akkor a Zoom! Zoom! csakis Mazda lehet, ha számít a vezetés élménye, akkor az csak a BMW, és egyértelmű, hogy olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul.

Láthatjuk ezek a jól bejáratott szlogenek igenis szervesen kötődnek a kapcsolt termékekhez, és a sort még folytathatnánk szinte a végtelenségig, mert az idők folyamán számtalan olyan szlogen kapott szárnyra, amit ma már egyértelműen lehet termékkel vagy szolgáltatással azonosítani, és fordítva a szlogent tudjuk kapcsolni adott termékhez, céghez, szolgáltatáshoz.

A leírt szavaknak súlya van!
A leírt szavaknak súlya van!

Bár a kis –és középvállalkozások nem biztos, hogy arra törekszenek, hogy szlogenjeik tévéreklámokból köszönjenek vissza, ugyanakkor az internet korában a bannerek hasonló nagy forgalmú „mini reklámtáblák”, amelyek megfizethetők, és ezeken helye van a szlogennek. Ráadásul az a két-három mesterien egymás mellé kalapált szó hosszú időre meg tudja határozni a vállalkozást.

A szlogen nem más, mint a cég címsora!

Egy jelmondat, ami olyan, mint egy csatafelkiáltás, egy ars poetica, amit ha elolvas a látogató, a potenciális vásárló máris be tudja tájolni a céget, véleményt tud formálni, nem kell elolvasnia hozzá a több oldalas bemutatkozást, ami rendszerint azzal kezdődik, hogy „cégünk ekkor és ekkor, itt és itt gondolt egy merészet és nagyot stb..”

Ez ma már nem járható út, nagyon fanatikus kell legyen egy vásárló, hogy mindezt végig rágja, és ne áltassuk magunkat, nem érdekli az embereket a cégalapítás, a cégprofil formálás aprósága, őket a termékünk, szolgáltatásunk érdekli. Ráadásul annyi fölös információ jön velünk szembe nap, mint nap az interneten, hogy egyre kevesebbet olvasnak az emberek. Csak a lényeg a lényeg!

Ne érje be ön se kevesebbel! Csak a jó szlogennel!