Tartalom írás

Tartalom írás – miért is fizessen érte?

Még néhány évvel ezelőtt az volt a divat, hogy egy weboldal minél több képet, és minél több csillogó-villogó felugró ablakot, színes, villódzó effektet tartalmazzon, minél kevesebb tartalommal, mert az fogja meg a látogatót. Ezzel szemben ma már leginkább a letisztult forma, az egyszerű, átlátható, ám valamilyen szinten mégis megkapó weboldal vált általánossá.

tartalom_iras

Az új jelszó pedig a tartalom lett!

Ma a kereső szinte megköveteli, hogy tartalom legyen a weboldalon! Ha nem talál értékelhető szöveges mennyiséget, akkor a Panda nevű algoritmus végzetes károkat okozhat, ami egy frissen induló oldalnak könnyen a végét is jelentheti.

Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy a tartalom teljesen lényegtelen, és csak „etessük a Google-t”, de kimondatlanul is be kell látnunk, hogy az esetek 90%-ban a webszemét gyártása történik, még hozzá futószalagon.

Ennek ellenére vagy épp ezért (kinek-kinek vérmérséklete szerint) a tartalom írás egy szükséges rossz, és ha a weboldal tulajdonosnak sem türelme, sem ideje, sem tehetsége nincs az íráshoz, akkor nincs más, fizetnie kell érte. Be kell látni mára, hogy mindez megkerülhetetlen, mert a tartalom az, ami a terméket vagy a szolgáltatást hozzá segíti a jó helyezéshez, és megtartja, sőt, mi több, visszatéríti a látogatókat!

Hogyan kell a tartalom írást helyesen kezelni?

A leendő partnereknek, vásárlóknak, látogatóknak letisztult, egyszerű, lényegre törő, közérthető módon kell tartalommal szolgálni!

A Google-nak pedig sokkal inkább lehet bővebb lére ereszteni a releváns tartalmat, robotjai „tartaloméhségét” kielégítendő!

A titok mindössze abban rejlik, hogy a kettőt egyszerre kell tudni külön, és együtt is kezelni.

Tartalom írásra van szüksége? Keressen meg!

info(@)szovegelek.hu