Légy jelen a weben!

Nevethetünk, de meg sem gondolnád milyen sok embernek még ma is fekete lyukként tátong ez a lehetőség vállalkozásának életében! A legalapvetőbb lenne a lokális SEO-val foglalkozni minden egyes olyan vállalkozónak, valamint állami ill. egyházi szervezetnek, akik fix helyen tevékenykednek.

Melyek lehetnek ezek a fix helyek?

  • vendéglátó egységek: üzletek, boltok, éttermek, kávézók, cukrászdák
  • állami intézményekhez, szervezetekhez kapcsolódó helyszínek: múzeumok, kiállítóhelyek, galériák, koncerttermek
  • független szervezetek – egyesületek, alapítványok – által működtetett és fenntartott, látogatható helyszínek: múzeumok, kiállítóhelyek, galériák, koncerttermek, szabadidős – és kulturális helyszínek
  • egyházak által fenntartott, látogatható létesítmények: múzeumok, kiállítóhelyek, galériák, koncerttermek, templomok, gyülekezeti termek, állandó és ideiglenes kulturális helyszínek

Meglepő, de nagyon sok, a fent felsorolt létesítménynek, intézménynek egyáltalán nincs weboldala, webes kommunikációja, vagy, ha van is, akkor a kommunikáció, a frissülő tartalom hiánya miatt tűnik parlagon heverőnek, esetleg olyan ingyenes tárhelyen létrehozott oldalakról beszélhetünk, amelyekkel ma már nem lehet megszólítani az embereket.

Ne felejtsük el a Facebook Oldal nem egyenlő az internettel, az internetes kommunikációval, csak kiegészítője annak!

Természetesen, ha meg van – a ma már aprópénzből kivitelezhető weboldal – a következő lépés kitűnni abból a kupacból, amit internetnek nevezünk, amire szintén megvannak a praktikák, ezeket: szövegírásnak, keresőoptimalizálásnak hívunk, ami szintén nem nagy összeget emészt fel, ha reális elvárásaink vannak, és a megfelelő kulcsszavakra, témákra optimalizálunk!

Egyszóval, lehetsz a legkisebb Baranya vagy Hargita megyei falu polgármestere, református vagy katolikus papja, tanítója, vállalkozója, a környékedre tévedő látogatóknak tudnia kell, hogy jelen van közösséged a weben!

Ehhez kínálok számodra értelmes és komplex megoldást: weboldal készítéssel, hostolással, szövegírással és keresőoptimalizálással (elsősorban lokal SEO) együtt!

Ha többet is olvasnál a szövegírás és a tartalommarketing témájában, akkor az alábbi cikkeket meleg szívvel ajánlom:

 

Blog írás – lehet örömmel is írni

Fejleszd tovább weboldalad tartalommal!

Blogírás – a tartalomgyártás Szent Grálja!

A blogolás az új linképítés?

Milyen a jó szlogen?

A tartalom ideális kulcsszósűrűsége

Kinek szól weboldalad tartalma?